Sydney update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlon Leeuwen - WaarBenJij.nu Sydney update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlon Leeuwen - WaarBenJij.nu

Sydney update

Blijf op de hoogte en volg Marlon

16 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Hi folks!

Het heeft even geduurd maar hier ben ik dan met een nieuw verhaaltje vanuit Sydney.

Ik heb het hier nog steeds goed naar mijn zin en ik kan wel zeggen dat ik het prima voor elkaar heb.
Inmiddels ben ik helemaal into de Australische sporten zoals Football, Rugby en Basketbal. Heb al verschillende wedstrijden gezien en het is echt leuk hier. Vooral de sporters zelf zijn ook heel erg leuk haha. Naar die wedstrijden gaan is dan ook wel meteen het enige wat ik aan sport doe dus dat is een beetje jammer.
Ik wilde vandaag naar Sydney Dance Company gaan om een lesje mee te doen maar ik had me vergist in de dagen en lessen dus nou schuif ik het allemaal maar weer op (helaas niet de eerste keer dat ik het opschuif).

Ik probeer hier in Australie ook wat meer te zien dan alleen Sydney en daarom zijn we in het lange weekend met z'n tienen naar Jervis Bay gegaan. We hadden twee auto's gehuurd en toen ben ik die kant op gereden. Jajaaa ik heb hier auto gereden!!!! Wel even wennen aan de verkeerde kant van de weg maar super leuk. Onderweg door een super mooi landschap gereden langs de kust en door de bergen. Helaas kon niet iedereen er zo van genieten want het was af en toe een beetje misselijkmakend zal ik maar zeggen. Omhoog, omlaag, bochtje hier, bochtje daar en dat ongeveer een uur lang. Gelukkig allemaal goed gegaan en hebben we de auto schoon terug kunnen brengen.
Jervis bay is trouwens echt een aanrader, hele mooie en witte strandjes en we hebben zelfs wilde dolfijnen gespot. 's Avonds lekker de barbie aan en dan kan het helemaal niet meer stuk.

Sinds we een tuin bij het huis hebben gaat ongeveer ieder weekend de barbie aan dus dat is echt afzien. Helaas is het niet echt bevorderlijk voor mijn figuur en aangezien de zomer er aan komt wordt het toch echt tijd om te gaan sporten.

Het is trouwens hoog tijd om naar de kapper te gaan maar het is steeds te mooi weer om binnen te zitten en dan ga ik liever naar het strand met als gevolg dat ik nu met een dikke uitgroei rond loop. Hopelijk wordt het dit weekend wat minder weer zodat ik na het weekend weer normaal over straat kan haha.

Stage gaat trouwens ook allemaal wel prima, heb het goed naar mijn zin en ik leer ook nog eens wat dus dat is mooi meegenomen. Nog twee weken en dan ben ik al op de helft dus de tijd vliegt!

Precies vandaag over drie weekjes staat de barbie ook aan en gaan we stappen in de IVY, de club met een zwembad op het dak. Ja Bram en Roy maak jullie borst maar nat want dit wordt de beste reis ever!!

Dit was het wel weer mates.

See ya! XXLiefs

  • 16 Oktober 2014 - 11:51

    Hetty Van Ooijen:

    hoi marlon eerst proficiat met verjaardag van je moeder,erg leuk dat je het goed naar je zin hebt .
    geniet van de tijd daar een jaar is zo om gr

  • 16 Oktober 2014 - 12:08

    Noortje Boumans:

    hoi Marlon,proficiat met je mammie,ik heb ze net gefeliciteerd,en ik denk dat we morgenavond wel een borreltje zullen pakken.Leuk om te lezen dat het zo goed gaat,maar Bram heeft er helemaal geen zin in om te komen,aangeboden om met hem samen te gaan,vond hij niet zo'n goed plan(haha).Ga lekker genieten,met je haar komt het vast goed .lieve groetjes dikke kus en geniet .

  • 16 Oktober 2014 - 12:53

    Annelies:

    Hoi Marlon, fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat en dat je het leuk hebt!! En natuurlijk dat de stage ook prima is...
    Ook gefeliciteerd met je moedertje:-)

    Groetjes van ons allemaal<3

  • 16 Oktober 2014 - 13:09

    Annelies:

    Ps..ik mis wel wat foto's.?

  • 16 Oktober 2014 - 13:15

    Marlon Van Leeuwen:

    Haha ja ik ben echt erg met foto's. Heb er in totaal denk ik 20 gemaakt dus daar moet ik even iets aan gaan doen haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlon

Actief sinds 27 Juli 2014
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 4847

Voorgaande reizen:

28 Juli 2014 - 06 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: